wtorek, 17 lutego 2015

#47 Podsumowanie

Autografy Zbieram około 2,5 miesiąca.
Jak narazie uzbierało mi się 170-180 autografów.
Jak mam czas to próbuje wstawić zaległe autografy, których nie opublikowałem.
Zdarzają się powtórki autografów których nie opublikuje.
Zdjęcie robie tabletem i wrzucam na bloga.
Autografy wymarzone: nie mogę określić, bo jest ich zbyt dużo.
Chętnie wymienie się z kimś ulubionymi blogami.
Jeżeli masz jakieś sugestie to pisz :-)
Chyba na tyle, myślę że na moim blogu pojawi się więcej osob które beda mojego bloga obserwowaly.
Jeżeli jakiś autograf cie zaciekawi to pisz chetnie sie wymienie, mogę nawet podać komuś jakieś e maile na poczcie : mike.2001@wp.pl
Nie podaje e maili na blogu, ponieważ dużo osób zbiera autografy poprzez tylko e mail, nie mam nic do tego ale niech sie wysilą.
Jeżeli bedzie komuś zależało np. Na adresie czy e mailu to chetnie się wymienie lub dam.
Odrazu mówię że nie daje i nie wymienię się za adresy prywatne.
Tylko powymieniam się za e maile, jezeli mail neymara bedzie to nie dam za darmo tylko sie wymienie :)
Zbyt dużo się rozpisałem ale okej :-)

Pozdrawiam
Miki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz